Ljuvlig genomgående 3:a med härlig balkong!

Nu ligger år lägenhet ute till försäljning. Kolla här! Vi har tagit hjälp av Landgren och mäklaren Madeleine som är en riktig toppentjej! Så glad att vi fick henne rekommenderad.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Alla bilder från Landgrens hemsida.
 
 
Såhär ser alltså vår lägenhet ut. Den har nog aldrig varit så fin som nu. Det är väl precis som det ska vara, som finast när man säljer. Vi tog i hand häromdagen, min man och jag, och lovade varandra att nästa boende ska vara såhär fint NÄR vi bor där. Inte först när vi ska sälja!
 
Det är inte utan att vi får lite ångest inför försäljningen. Inte så konstigt, vi älskar ju den här lägenheten. Om den hade ett rum till och hiss (eller om vi bodde längre ner i huset) hade jag bott kvar tills jag dör. Vi har varit med om så mkt här. Mer än åtta års levende, från sommaren 07 till vintern 15/16. Man hinner med mycket på åtta år. Gifta sig, byta jobb några ggr, äta många middagar både med och utan vänner, skaffa barn, må dåligt och må riktigt bra, dricka mååånga flaskor champagne och helt enkelt leva.
 
Men nu är det dags för nästa steg. Ett nytt kapitel i livet. Ett större boende. En trädgård, åh vad jag ska njuta av vår trädgård. Dricka mitt morgonté utomhus i solen och känna att livet är gött. Men först ska vi "bara" hitta det där drömboendet som jag drömmer om på nätterna. Med min trädgård. Och mitt syrum.
 
Just det, vi ska ju sälja den här lägenheten först oxå :)
 
//Storasyster
 
 
 
Inredning | bostadsrätt, landgren, lägenhet, sälja | |
Upp