Ost och choklad

Ja, nu var ju tanken att jag skulle ta lite bilder ikväll, så jag kunde blogga med dem. Men det glömde jag helt bort.
 
Mannen är på julgala på arenan ikväll, så Lillstrumpa joinade mig och K-man på middag. Tapas-ish med goda ostar, korv, skinka, kallrökt lax, kex och annat gott slank ner med ett glas rosé. Och när liten somnat åkte chokladen fram såklart. Och lite mer rosé :)
 
Nu har syrran gått hem, ungen sover, hundarna sover, huset är tyst och jag bara sitter och har det bra. Bilden nedan summerar ändå kvällen ganska bra. Tända ljus, datorn (kollat på vårt hus såklart, och inrett lite i tankarna), bilar (såklart!, vad gjorde K utan sina bilar), en snor-servett (alltså, hur mkt snor kan en unge producera?) och en kopp te. Och så tv, vi såg faktiskt Idol-finalen. Första Idol jag sett i år, inte ett dugg impad. Tror jag börjar bli för gammal för det där.....?
 
 
 
Nu är klockan strax halvtolv, så jag tror jag ska hoppa ner i bingen. Morgondagen har mycket att bjuda på, så jag vill inte vara för trött!
 
//Storasyster
Vår vardag | choklad, familj, fredag, ost, tapas, tgif | |
Upp