Julbowling

För någon vecka sedan var jag på julbowling med jobbet. Herrejösses, vad gammal jag känner mig med "kidsen". De flesta i våra enheter är ju mellan 19 och 23, dvs mer än tio år yngre än jag. Vilket i sin tur betyder att jag börjar bli gammal....
 
Det var iaf en riktigt kul kväll. Vi var på O´Learys i Malmö. Jag tycker det slår Big Bowl med hästlängder. Dels för att jag slipper den vidriga buffén och dels för att själva bowlinghallen är så mkt fräschare. Ingen sunkig källare med äcklig heltäckningsmatta, utan rent och fräscht. Vi fick dock vänta på maten en hel evighet, fast att vi hade förbeställt allt, men de blev vi kompenserade för med gratisbowling-biljetter, så det är förlåtet.
 
Jag fick var med vår City-enhet och bowla, riktigt kul. Vi vann....inte! Haha, så dåliga vi var. Men kul hade vi.
 
Som den chef jag är var jag såklart lite präktig och gick hem typ först av alla, var hemma lite efter tolv. Skapligt nykter höll jag mig oxå, vilket jag var väldigt glad för när K-man väckte oss kl 05,15 och ville titta på Flygplan! Kl 05,15 var förresten samma tid som de flesta kom hem den morgonen, efter vad som tydligen blev en väldigt blöt natt... :)
 
 
Ville ta en snygg-selfie, eftersom jag kände mig lite snygg kvällen till ära,
men jag är verkligen skitdålig på det, så jag tramsade till det istället.
 
Team City
 
//Storasyster
 
Jobb & Skola | bowling, julfest, malmö, olearys, saladsandsmoothies | |
Upp