helgen.

Ursäkta språket men det suger så jävla mycket att jag inte har varit på Gotland i sommar. Fan vad det suger.

Men jag har ingen annan att skylla på än mig själv, jag har ju valt det själv. Att få plåta bröllop är det absolut bästa jag vet och min dröm är att kunna syssla med det på heltid. Det är en bit kvar, men jag skulle aldrig tacka nej till ett bröllop som jag har möjlighet att genomföra. Jag skulle aldrig tacka nej om det bara var så att jag ville vara ledig. Jag vill inte vara ledig från bröllopslycka. (Jag tvingades tacka nej till ett bröllop för några veckor sedan på grund av att jag redan var bokad. Kändes stort. Haha.)

Nu är det ju inte så att jag har plåtat bröllop varje helg men mellan plåtningarna har jag haft fullt upp på mitt andra kaféjobb. Så jag valde helt enkelt att passa på att jobba så mycket som möjligt i sommar och istället sikta in mig på ett höstbesök på den älskade öjn.

I lördags var jag med Magdalena och Anders på deras vigsel i Slottsträdgården i Malmö. Porträttbilderna tog vi innan vigseln. Haha, det va så sjukt mycket andra brudpar därför fotografering, jag tror vi spanade in fem andra par(!!). Men tänk vilken tur vi hade med vädret! I två månader har regnet pissat på oss men i lördags, då sken solen. Detta gjorde inte bara oss nöjda, utan halva Malmös befolkning bestämde sig för att hänga i parken. Jorå, det blev lite av en utmaning att undvika parkbesökarna, men det gick bra. 

Efter vigeln sprang jag hem och slängde in min packning i bilen och styrde kosan mot Knislinge och mamma och Helgeåfestivalen där jag mötte upp Renée. Fredrik var där för att plåta musik men lyckades fångade även oss på bild!

 
 
 
Jag har precis gått igenom bilderna på Magdalena och Anders och de är så galet fina tillsammans att jag inte kan sluta le. Åh. Denna kärlek <3
 
 
 
//Lillasyster
 
 
Vår vardag | |
Upp