Festival

Det bästa (enda bra?) med Malmöfestivalen är ju, som jag redan skrivit, maten. Så därför blev det middag på stan två kvällar den här veckan. Första kvällen åt vi Fishtaco, och polkagrisar. Andra kvällen tog vi Lillstrumpa med oss och valde varsin middag. Ch käkade chili burger, mkt god enligt honom. Syrran käkade Fish and Chips, och jag bestämde mig för en kantarelltoast. Men det kunde jag ju inbilla mig. Två bett fick jag sen åt min son upp resten. Så då bestämde jag mig för att käka langos, det var typ 15 år sedan sist, och den gick ner utan större problem.
 
Festivalmiddag
 
 
 
På vägen hem stannade vi på festivalens barnplats och lekte lite :)
 
Kreativa Systrar
 

Lek och bus
 
 
Galna familjen Perche
 
Mr K-man
 
Galna familjen igen...
 
//Storasyster
Vår vardag | bus, familj, festival, leksaker, malmöfestivalen, middag | |
Upp