Tack och hej, leverpastej!

Idag jobbade jag min sista dag innan föräldraledigheten. Oj, så konstigt!
Men oj så skönt samtidigt. För nu känner jag mig faktiskt färdig. Dels fysiskt, men oxå mentalt. Jobbsaker som jag normalt har svårt att släppa och som jag grubblar över känns nu "mähää". Jag bryr mig inte så mkt, utan har mer känslan av att "det löser sig". Fantastiskt hur Gud har fixat till det med hormonerna :)
 
 
Hejdå kontoret, vi ses om åtta månader.
 
Nu ska jag inte jobba på massa månader, vilket känns helt absurt. Dock är jag ju den mest nyfikna person jag själv känner, så jag kommer ju inte kunna hålla mig borta helt och hållet. Jag ska be min närmsta chef om en lunch lite då och då så jag håller mig någolunda uppdaterad på vad som händer i bolagen och på alla våra restauranger :)
 
 
I onsdags höll jag i mitt sista managermöte före ledigheten. Och jag fick världens finaste present av alla våra managers. En stoor korg med massa bebisprylar, såå fint alltihop!!
 
 
 
 
//Storasyster
Jobb & Skola | bebis, föräldraledig, gravid, saladsandsmoothies, snart, snartärdetdags | |
Upp