Accesoar

När jag tog studenten fick jag en fin ring med tillhörande örhängen av Paps och Heléne. Superfint, men jag har tyvärr inte använt det mkt alls. Från början för att jag var rädd att tappa det, och senare för att det är gult guld vilket jag sällan använder. När jag väl ville börja använda ringen hade den blivit för liten...
 
Så jag fixade det och gav den till mig själv som "minus-10-kg-gåva". Man ska berömma sig själv!
Samma dag i höstas som jag passerade -10 kg beställde jag ringen. Jag förstorade den så att den faktiskt passar, och så satte jag dit örhängena på ringen istället så att de oxå blir använda, fast på ett annat sätt.
 
Guldsmeden Peter fixar allt. Samma kille som gjorde våra vigselringar.
 
Visst blev den fin?!
 
Bild 28. Tema 2, Accesoar.
Nikon D7000, Nikkor 24-70 f2,8
 
//Storasyster
Shopping, Smycken, Träning & Hälsa | |
Upp