Ett jäkla flängande

Hemma. Äntligen.
 
Efter 5 nätter i Sthlm, en kort natt hemma och sedan en natt i Kphmn är jag rätt nöjd. Nu ska jag sova hemma. I min egen säng. Många nätter.
 
Jag har hur mkt som helst att dela med mig av men jag börjar med Stockholm. Här kommer bildbomb, Sthlms-helgen i bilder helt enkelt.
 
 
 
Internrevision Victoria Tower
 
Träning på Scandic Park

 
 
 
Vårt rum på Scandic Malmen

Pelikan - Stekt fläsk med löksås
 
 
Svenskt Tenn
 

Helgens bästa shopping. Moccadojjor med nitar, från Pairs.
 
 
Tunnelbana
 
 Vasa-museet


Självklart fanns det tid för en och annan Pastis...

Bästa tapasmaten hemma hos fina Gudmor Maud i Årsta

Homegoing med Malmö Aviation
 
 Fick visst den här på min väska... Fattar ingenting.
 

Det var Stockholm i bilder. I text kan man summera det som en fantastisk helg. Vi gillar Stockholm!
 
//Storasyster
 
Jobb & Skola | |
#1 - - Anonym:

Härligt! Jag vill också bo på hotell och hänga med Maud i storstan!

Upp