jaha?

När jag hade vänt på huvudkudden fem gången kände jag att det inte var lönt. Min kropp vill inte sova och jag kan inte tvinga den. Resultatet - tre timmar senare ligger jag fortfarande med min mac på magen. Pigg. Hungern börjar göra sig påminnd. Jag hatar nätter som denna. Samma sak igår. Så jävla drygt. I morgon är det tenta. Som tur är börjar den inte förrän 14.00. Tre timmar kommer jag ha på mig. Jag ber till högre makter och korsar fingarna att jag överlever. Hade tänkt att jag skulle gå upp tidigt, äta en statig frukost, gå ut med Yoshi och dricka massa kaffe. Men det kommer inte att hända, jag kommer sova. Har just skickat iväg ett dagboksmail till syste-yster. Hon ska få hjälpa mig med lite finlir på fotobloggen innan jag är nöjd. Under tiden kollar jag in fina fotografer. Bl a mina klasskompisar. Och se där, där var ju jag.


Robin Fornas


En annan bild av Robin som jag gillar väldigt mycket. Vi har kul här på skolan. Speciellt Jalhed. (Känner ni igen soffan?)

//Lillasyster
Foto | |
Upp