Åh, Brolle!

Igår var jag på Ladies Night! Vilken kväll!

Vi hade ett kundevenamang på Scandic och jag fick äran att följa med!
32 glada ladies träffades på Scandic Malmö City för att dricka skumpa och äta en god middag. Och gissa vilka som kom förbi och sa hej? Jo, Martin Stenmarck, Thomas Järvdalen och Frank Andersson. Wow!


Efter en superb buffé på hotellet fick vi åka Guldbuss (Ldb FC´s) till Arenan, för att där se nästan två timmars show.
Anders Timell var konferencier och han gjorde ett strålande jobb.
Brolle och Stenmarck sjöng som gudar (Åh, Brolle) och likaså Thomas Järvheden. Inte kunde man gissa att det gömde sig en rikigt bra sångare i honom. Och sen Frank. Ja, mer man än så får man väl leta efter!


Kvällens outfit!

Jag har hört skräckhistorier om hur alla ladies uppför sig under showen, så jag var lite orolig för vad jag gett mig in på, men jag måste säga att det var fantastiskt. Inga trosor på scen, och inga pinsamma händelser.
Bara en riktigt riktigt bra show! Och något som verkligen imponerade på mig var hur grabbarna kvällen genom hyllade kvinnan. Kvinnor var i fokus hela kvällen, och de lyckades att inge en känsla av att man som kvinna sitter på en pidestal! Lyx!

//Storasyster

Jobb & Skola | |
#1 - - lina:

snygg klänning

Upp