Linda 25!

I helgen fick jag äntligen träffa mina girls som jag inte träffat på år och dar (jag överdriver inte, det är sant!) och en massa annat roligt folk såklart!






Såklart var Ebba också bjuden, inte ens två veckor gammal, det lilla livet...

Zoie minglade också lite, men tyckte inte mormor var alls lika rolig som kusin Anders...

Brudarna! (och Fidde..?)

I mammas trygga famn

<3



=)

Underbara Linda! (Ser ni hennes fina armband?)

Armbandet hon fick en mig och Renée. Amicitia = Vänskap.

Några timmar efter barnen gått hem var det dags att börja med Hela havet stormar

Vi hann med ett snabbstopp på puben på vägen hem. Jisses, har inte varit där sedan jag var 19, nu vet jag varför..

Sveriges fulaste lampor hittar ni på The Golden Horn i Osby...

Naddamaad
..

Morgonrock, mykläder, spagetti och beasås. Fina grejer det.


Tack Linda för en toppenkväll! Du är bäst!


//Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Storasyster:

Underbart <3

#2 - - Linda:

Tack själv fina Elin. Hade inte blivit en fest utan er <3

Upp