Ojojoj...

Lillstrumpa hjälpte mig med att rensa i min garderob förra helgen när hon var här. Galet va mycket kläder jag har samlat på mig. En del hade jag sedan tidigare rensat ut, och en del rensade vi ut i lördags.

Hela sex påsar med kläder + fem par skor ska ges bort och två stora kassar med kläder ska säljas. Har jag tur kanske det ger en slant :)

Fasen va gött det är att göra riktiga rensningar. Man känner sig helt nöjd och liksom tom och ren när man är klar. Även om nu syrran tyckte att jag var mesig och därför hotade med att komma tillbaka om sex månader - Det som då inte är använt av det jag sparade åker UUUT. Hmm, vi får väl se hur det går!

Nån som har ett bra tips på vart man kan ge bort sina kläder? Jag hittar inget ställe som känns sådär 100. Jag vill att mina kläder kommer till någon som kan ha nytta och glädje av dem. Jag vill inte att de säljs här hemma för att pengarna sen ska skänkas... Tips??

När jag nu rensat ut så här mkt kläder, måste det ju betyda att jag får köpa massa nytt... Eller??

//Storasyster
Vår vardag | |
Upp