brunch.

Kom för en stund sen hem från mamma. Har varit där på supergod brunch för att fira Hans som fyllde år förra veckan. Jonas och honey var tvugna jobba, men Frida och Christian kom från Malmö för att gratta honom. De hade med sina två hundar och jag hade med Yoshi. Jisses, snacka om full rulle! Hade en liten fotoskola med Christian, eller rättare sagt han hade skola med mig. Han är klok den där mannen. Han lär mig alltid massa nytt om sånt där tekniskt trams som jag är kass på. Önskar jag var lika klok som honom när det kommer till vitbalans och andra inställningar. Men jag blev en hel del klokare i alla fall.



Massa gott!

 

Fy fasen vad det regnade när jag körde hem idag. Inte nog med det, väl framma parkerade jag bilen, gick ut och öppnade bagageluckan till Yoshi, och den rackarhunden värgrade hoppa ut i ovädret, där stod jag i ösregnet och väntade på bättre tider. Skithund.

 

Nu ska jag hoppa in i duchen för upptining, uppfräshning och hoppas jag blir lite piggare. Imorrn fyller Linda år så ikväll ska jag hem till henne. Det ska det drickas Asti och annat smått och gott. Men först - mat till Saga. Jag har inte glömt henne, jag lovar Reneé!

 

 

//Lillasyster

 

Vår vardag | |
Upp