alice i underlandet

Vaknade redan 07.15 idag och kunde inte somna om. Låg kvar en stund i hopp om att få någon mer timme sömn, men icke. Magen skrev efter mat. Lämnade två snarkade, sovande sömntutor och gick till Börjes konditori för att köpa min favorit. Alpbröd. Så gott. Nu sitter jag här med min kopp te (ovanligt) och hart en bra känsa i magen. Idag kommer bli en bra dag. Jag känner det på mig. Det behöver jag efter en sånhär skitvecka. Snälla, ge mig en bra dag.



Mumma

Ska strax gå in på SFs hemsida och boka biljetter till världspremiären av Alice i underlandet. Verkar vara en fantastisk film. Älskar Johnny Depp, han är min absoluta favorit. (Det är ju inte för intet som jag har två stora inramade bilder från Fear and loating in Las Vegas i vardagsrummet) Tim burtons filmer är alltid totalt fantastiska och dessutom älskar jag Sarah Bonham Carter. Ett toppenteam helt enkelt!! Det är ju inte första gången de gör film tillsammans. En annan favorit är Sweeny Todd, en film där Johnny Depp faktiskt sjunger en hel del. Och tro mig, karln kan sjunga!!



Johhny Depp som den galne Hattmakaren i Alice i underlandet och tillsammans med Sarah Bonham Carter i den mörka men vackra filmen Sweeny Todd.






Blommorna jag fick av honey står kvar, men rosorna får jag nog slänga ut idag...

//Lillasyster

Vår vardag | |
#1 - - Kreativa brodern?:

Ge mig lite energi.... eller bröd.... eller något....

omg....

#2 - - A home far away:

Vilken underbar start på dagen, nybakat bröd...mmmm.



Kram Gunilla i Singapore

Upp