Slutet gott allting gott.

Jag vill bara önska alla en god fortsättning! Hoppas att ni hade en fin och lugn avslutning på 2015 och en skön början på 2016.  
 
 
 
 
 
Julhelgen spenderades hos mamma och jag kunde inte låta bli att ta cheesy julkort på Yoshan. Hon ser inte så värst glad ut, men med alla leversnittar vi mutade med var nog mest mätt på bilderna...
 
 
 
 
På nyårsafton hängde jag med de här härliga tjejerna! Vi började med middag hemma hos Linda som bor i stan, runt 02-tiden gick vi ut och klubbade lite. Jag har aldrig gått ut på nyårsafton men det var kul att dansa in det nya året under konfettiregn och rökmaskiner.
 
Och så tänkte jag dela med mig av en bit av min och syrran sms-konversation hem från Helsingborg i fredags:
 

Elin - Läste din årssammanfattning nu. Lite bakfull, lite ångest och började typ gråta när jag läste. Får sån jävla livskrisångest deluxe. Får svara på de där frågorna någon annan dag. Blir ett tungt inlägg annars.

Frida - Men fy! Du har väl inget att ha ångest över?

Elin - Mitt liv?

Elin - Jag hatar att vara bakfull.

... 

Elin - Och alla jävla sociala medier och alla som är så jävla tacksamma för framgångar, förhållande, karriärer och världens finaste vänner. Fuck it (och en fuck you-emoji)

 
 
Min bitterhet och ångest har gått över nu iaf! Jag tänker inte krypa ur min nya flenellpyjamas förrän tisdag, och tills dess ska jag fortsätta att sammanfatta bröllopsåret och jobba på den nya hemsidan. Och så tänker jag bli av med hostan och göra bihålorna glada igen. 
 
 
Jag skulle vilja avsluta med dessa ord:
2015: tack och fuck off - 2016: Jag är så jävla redo!
 
//Lillasyster
Vår vardag | |
Upp