Bihåleinflammation

Fan rent ur sagt, vilket skit det är med bihålor. Jag har haft så ont under julhelgen att jag inte minns sist jag tog så många alvedon... Men jag har iaf pallat med att fira jul tack vare just alvedon, och lite hjälp av otrivin menthol (thank god för den) och nasonex. Rinexin stoppar jag oxå i mig, men den har inte gett någon verkan än tyvärr. Jag hoppas dock att den gör det snart, för mitt huvud känns som en stor uppblåst bubbla med stopp åt alla håll. Är det inte bättre imorgon efter sex dagars pillerätande, är det jag som marcherar iväg till tant doktorn och ber om pencillin, för nu pallar jag inte mer.
 
Meducin (som Pippi säger)
 
 
Jag är glad att vi inte hade julen hemma, för det hade jag faktiskt inte orkat. Att hjälpa till lite med middag och disk var precis vad jag mäktade med innan jag föll pladask i soffan efter middagen varje kväll.
 
Summa kardemumma: Fifan för bihålor!
 
//Storasyster
Vår vardag | bihåleinflammation, bihålor, sjuk | |
Upp