Smoothies

Jag häller i mig ett gäng smoothies varje vecka. Inte så konstigt kanske när jag jobbar på ett företag som har ordet smoothies i namnet. Och det är SÅ gott.
 
 
Ginger Goodies
 
 
Jag har såklart redan hittat några favoriter :)
Jag dricker "Ginger goodies" (äppeljuice, mango, ananas, mullbär och ingefära) ofta och mycket för att det är bra för magen, och för att det är min absoluta favorit! När jag är hungrig på eftermiddagen tar jag nåt mer matigt, t ex "Green Mango" bestående av vaniljyoghurt, mango och avokado. Eller så slår jag till med "Banana Black Velvet" med vaniljyoghurt, blåbär, banan, honung och kakao. Mums! 
 
Imorse testade jag en ny - "Berry Bomb", vaniljyoghurt apelsinjuice, hallon, blåbär och honung. Den kanske blir en ny frukost-favvis faktiskt...
 
 
Berry Bomb och dagskassa-bokföring i morse
 
 
 
Vill jag vill lyxa till det lite slår jag till med nåt fruktigt och sött, typ "Raspberry Riot" innehållande päronjuice, honung och hallon eller "Tropical Mojito" med päronjuice, jordgubbar, ananas och mynta.
Kolla på menyn här! Det finns massvis med goooda smoothies att välja på :)
 
 
Raspberry Riot
 
 
//Storasyster
Jobb & Skola, Mat & Vin, Vår vardag | |
Upp