Zanna Chanel.

Tänkte bara skriva en liten rad och påminna er om besöka min Fotoblogg. Uppdaterade just sidan med två personliga favoriter. Som jag precis skrev där - jag hatar att döda älskingar. Men professorn på skolan älskar det. Kul för honom. Ett par hundra bilder ska ner till 42. Det är ingen barnlek. Att sitta och pilla på bildspelet som de ska visas i är heller inte enkelt. Och för att krångla till det lite extra har jag såklart blandat in ljud. Jisses. Vi får se hur det hela ser ut på fredag när det är redovisning. Förhoppningsvis sitter jag stolt som en tupp, men också trött som en gammelgädda. Men det är det värt. Fan vad jag älskar detta. Men som sagt. Kolla in The Blogg. Och påminn mig då och då att jag måste uppdatera den. Jag är fruktansvärt dålig på det. (skyller på att det inte blir bra att blogga från datorerna i skolan. Safari - Syrran, du vet.)





//Lillasyster

Foto | |
Upp