Sockerbröllop

Förra lördagen, den 18 oktober, hade jag och min fina man bröllopsdag. 6 år = Sockerbröllop!
Sex år. Tiden går fort när man har roligt. Skämt å sido, tiden går verkligen fort. Det känns som igår, men samtidgt som en evighet sedan (det ser längesen ut på bilderna, vi ser så unga ut...). Vi har hunnit med så mycket på sex år. Både kuliga och mindre kuliga saker, men mest kuliga såklart :)
 
Vi firade vår bröllopsdag på ett väldigt speciellt sätt, mer om det i ett annat inlägg.
 
18 oktober 2008
 
Vi fick en fantastisk höstbukett av mamsen, den stod fin över en vecka här hemma. Förut hade jag alltid färska snittblommor hemma, men när vi fick barn kom jag av mig med det. Får bli ändring på det tycker jag, det gör så himla mycket både för humöret och inredningen.
 
 
 
//Storasyster
Vår vardag | bröllop, bröllopsdag, kärlek, sockerbröllop | |
Upp