Bildregn

Så var det de här 365 fotona igen! Min Nikon har ju som sagt fått vila lite under sommaren då min motivation legat nånstans under golvet i farstun. Men iPhone och Instragram får ju följa med nästan överallt. Så nu har jag gått igenom mina iPhone-bilder och hittat en del kul. Alla bilderna nedan är således tagna med iPhone 5.
Håll till godo!
 
 
Bild 189. Tema 104, Halvvägs.
Halvvägs mellan Sverige och Danmark, på vår älskade Öresundsbro.
 
 
Bild 190. Tema 73, Formation.
Jag skulle kanske eg velat kalla det perfektion, men hur som haver är det GOTT!
Bakelse från Patisserie David vis St Gertrud i Malmö.
 
 
Bild 191. Tema 50, Dåtid.
Det var väl mest förr man hade såna här nycklar, men jag blir lycklig när jag får en sån på hotell. Det känns genuint på nåt vis.
 
 
Bild 192. Tema 43, Distans.
Distans som ett mättal för hur långt det är på havet, men oxå distans till allt annat. Jag får nåt märkligt lugn över mig när jag är på havet i en liten båt.
 
 
Bild 193. Tema 81, Fullkomlig.
Fullkomligt är vad det är på stranden precis nedanför vår stuga i Mjauviken på Gotland.
Fullkomligt underbart, fantastiskt och magiskt. Bara fullkomligt helt enkelt.
 
 
Bild 194. Tema 281, Sommar.
Sommar = strand. Just den här bilden är från en lat dag på stranden med mamma och Lillstrumpa.
 
 
Bild 195. Tema 311, Tema.
Sporty beautiful var temat för den här festen med jobbet. Bowling var sist ut av flera aktiviteter.
 
 
Bild 196. Tema 324, Tystnad.
När man sitter i ensamhet på dasset och njuter av morgontystnaden...
Tid för eftertanke.
 
 
Bild 197. Tema 322, Trött.
Trött på destination Gotland (tack gode Gud att de får lite konkurrens nästa år, det är på tiden), trött på att köra den oerhört tradiga vägen till Oskarshaman. Tröttsamt.
 
 
Bild 198. Tema 311, Utanför.
Tänk att det ser ut såhär utanför oss på Gotland, bara runt knuten. Lyx!
 
 
Bild 199. Tema 75, Framför.
Att mysa framför brasan, inte mycket som slår det...
 
 
Bild 200. Tema 118, Häftig.
En ego-pic från senaste båtturen med morbror. Blåsigt och gungigt som f-b, häftigt och läskigt på samma gång.
 
 
Bild 201. Tema 199, Hälsa.
Det är som balsam för själen - och hälsan - att få gå klädd så här och bara mysa omkring.
 
 
Bild 202. Tema 198, Mitt i prick.
Mitt i prick - i hjärtat - träffar min man när han lämnar sånahär fina meddelande till mig <3
 
 
//Storasyster
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
365 foton 2013, Foto | 365, Gotland, bilder, foton, tema | |
Upp