Helgbestyr

I lördags gjorde vi stan, min lilla famllj och jag. Nåja, stan och stan. Jag jobbade en stund på fm när liten sov. Ch och K mötte sedan upp mig på jobbet, vi gick i några få butiker och sedan till Hai för sen lördagslunch. På vägen dit tog jag och Ch varsin smoothie för att dämpa den värsta hungern. Kasper fick istället ett gäng räkor i en mugg. Lycka!
 
Lycklig unge med en mugg räkor
 

I söndags hade vi andra bestyr för oss: Projekt resesäng. Det gick faktiskt lättare än jag hade väntat mig, även om Babyringen på Jägersro fullständigt suger livet ur en. Vi hittade iaf en säng, och istället för att köpa dyr madrass på samma ställe köpte vi en billigare variant på Jysk. Då fick vi ju dessutom tillfälle att äta söndagslunch på Pölsemannen. Hela familjens favvis! (baconlindad franskmannen - typ det godaste som finns!)
 
 
Pölsemannen-lunch
 
//Storasyster
 
Vår vardag | lördag, lördagpåstan | |
Upp