Tamy, Emma och Paola.

Jag har känt Tamara länge. Flera år faktiskt, vi är lika gamla och gick i samma skola sedan mellanstadiet. Vi gick till och med på samma gymnasie hemma i Osby. Ett tag efter studenten flyttade hon till Stockholm och utbildade sig till make up-artist och sedan dess har vi gjort några fotograferingar ihop. Tamy är en otroligt inspirerande människa, alltid glad, positiv och sprallig och dessutom världens bästa mua! Om några veckor flyttar hon hem till Chile igen (!!) och jag kommer sakna henne fruktansvärt mycket, men jag är så glad för hennes skull för jag vet hur mycket det betyder för henne att få komma hem och dessutom vidareutbilda sig inom hår och make up. Hon kommer att erövra världen. Och snart åker jag till Chile för en ny photoshoot!
 
 
Först ut var Emma:
 
 
 
 
 
 
Sedan var det Paolas tur:
 
 
 
 
Tamy uppe till vänster och hennes syster till höger. Alla var så tappra i kylan till skillnad från mig som kunde gömma mig under mössa och i stor, ful dunjacka. Tjejernas fingrar var blå och tänderna darrade, men de kämpade på ändå. All heder till dem.
 
elinceciliajonsson.com kan ni se några andra bilder, kika in vetja!
 
 
 
//Lillasyster
 
Vår vardag | |
Upp