Den stora hungern

Body Pump. Vilken grej. Jag hade glömt hur mycket jag älskar det! När det bränner i musklerna och man vill gråta av smärta, då är det som bäst. För varje omgång tänker jag hur snygg jag blir ;)
 
Och hungrig. Jädrans vad hungirg man blr när man tränar. Jag vaknar hungrig, vilket inte har hänt på flera år. Underbar känsla!
 
Jag har (nästan) alltid tränat på Forum. De är lätt bäst i stan. Mååånga pass att välja mellan, och man behöver inte boka sig. Jag fattar inte hur det ska gå till att en vecka i förväg bestämma att man vill träna ett visst pass.
 
Nu är det ju dock inte gratis, så jag är väldans glad för min friskvårdpeng på jobbet. Men dessutom. Mycket väl investerade pengar tycker jag. Bland det bästa man kan lägga pengar på måste ju ändå vara sin egen kropp, den ska man ju hänga med ett tag till.
 
BodyPump i onsdags kl 11,00
 
Jag kör uteslutande träning på luncherna just nu. Det funkar bäst i min vardag. Klockan 11 eller 12 är perfekt. Ett hårt pass följt av en dusch i lugn och ro och sen en god lunch på det. Topp!
 
//Storasyster
Träning & Hälsa | bodypump, hälsa, lesmills, träning | |
Upp