Klockan fem

Japp, klockan fem. Det är tiden Kasper tycker att det är lagom att starta dagen på. Hans föräldrar hade nog föredraget en eller annan timme senare, men hey! Man får iaf mycket gjort såhär på morgontimmarna...
 
Idag har jag fixat iordning min mailbox, registrerat mig för organdonation, ätit välling (ja, inte jag då men ni fattar) på köksgovlet, spillt ut (igen, inte jag) hundarnas vattenskål, ca 2 liten vatten, på golvet, torkat upp (DET fick jag göra) tidigare nämt vatten, planerat kommande syprojekt, druckit 37 koppar te, kollat på Babblarnas Tut-Pling-Sång 58 gånger, stickat några varv på lappfilten till Kasper som snart börjar bli klar och slutligen även betalat månadens räkningar. Allt detta före 7,30. Bra jobbat tycker jag :)
 
05:17. Godmorgon från köksmattan :)
 
//Storasyster
 
Kasper, Vår vardag | Bobban, Kasper, Klockanfem, morgon, tidigmorgon | |
Upp