Hej bebis!

I fredags var vi på bibblan. Det tillhör verkligen inte vanligheterna att jag går dit, men nu har jag ju liksom en bra anledning. På Bellevuegårdsbiblioteket har de något som kallas "Hej bebis" ca en gång per månad. Det är en stund med sång, ramsor, teater mm för föräldrar och bebisar mellan 0 och 12 månader.
 
Så igår testade vi det för första gången och det var så himla mysigt. Dessutom presenterades säsongens nya böcker för små barn. Det finns så många fina böcker att jag blir helt till mig. Viille typ låna alla på en gång, men lyckades hejda mig...
 
Och vi ska inte tala om alla böcker för vuxna... Ahhh, varför har jag inte lånat mer böcker tidigare?? (kanske för att jag läst mest studielitteratur men nu äntligen får jag läsa precis vad jag vill, yeeey!)
 
 
Till Kasper: Gissa svansen, Här Kommer Pippi Långstrump och Imse Vimse Spindel
 
 
Till mamman: Mordet i Eiffeltornet och Den frusna trädgården
 
//Storasyster
Kasper | bebis, bibblan, bibliotek, biblioteket, böcker, ramsor, sånger | |
Upp