juniminnen.

Jag har suttit med näsan i skärmen hela eftermiddagen (Yoshan orkar inte mycket mer än att ligga i soffan under en kall handduk stackarn) och sorterat bilder och skickat massa mail, bl a till folk i Vietnam. Aj hate to wrigt english e-majls to pepål who dont speek svenska. 
 
Jag skickade också iväg några bilder som jag tog på Cecilia och Tina på Gröna Lund när vi var i Stockholm i juni. Och så trillade jag över några (skitmånga) bilder jag tog på Kasper när jag var på Blidö i samma veva. Älskar när man gräver i arkivet och hittar bilder från stunder man glömt. Små fina stunder som får en att dra på smilbanden. Här är två såna stunder. 
 
 
 
 
  
(som vanligt slaktar blogg.se färgerna i bilderna... ) 
 
Och så slängde jag in av kusin Mauds katter också, för att hon är så söt.
 
 
//Lillasyster
Foto, Vår vardag | |
Upp