Bokslut 2013

Färdig och klar! 2013 är bokfört, avstämt och klart för revision! Yes!
Gissa om jag är extra glad för att det är fredag idag. Helt slut efter den här veckan...
 
På måndag och tisdag gäller det. Hålll tummarna för att revisorerna tycker att jag gjort ett bra jobb 2013!  :)

Kl 7,30 imorse. Dag två med semesterlöneskuldsavstämning. Det krävdes en hel del te...
 
Nu känns det skönt att få börja med 2014, som ett nytt blankt papper som ska fyllas med roligheter. Och med en vikarie som ska läras upp! Jag måste erkänna att jag kände min svartsjuk på henne när hon signade sin anställning - vaddå?! Det där är ju MITT jobb. Typ. Och det är det ju. Fast jag ska inte vara där på nästan hela 2014. En helt galet konstig känsla.
 
//Storasyster
Jobb & Skola | bokföring, bokslut, ekonomi, jobb | |
Upp