Rapportering

När vi var i Kphm fick jag fina små rapporter från Kasper (jag lovar att han skrev, tog bilder och mailade själv. Eller så hjälpte hans moster honom. Kanske. Men bara lite) så att jag visste att han mådde bra. Inte för att jag nånsin tvivlade på det, han hängde ju med världens bästa barnvakter.
 
Det var faktiskt inte så svårt att lämna honom som jag trodde att det skulle vara. Dock saknade jag honom (typ, kände mig halv) så det var skönt att få lite rapporter för att lugna min längtan :)
 
 
 
Hej mamma och pappa!

Jag sov rätt länge, nästan två timmar! (Moster blev nästan orolig) sen vaknade jag, som en liten solstråle! Nu ska vi käka farmargryta!

Tjarå!
 
  
 
 
 
 
Mormor ville till Kronprisen så jag får följa med!
 
 
 
 
 
Mormor lät mig välja själv vilka kläder jag ville ha!
 
 
 
 
 
Det var inte kul att sitta i stolen, desto bättre att sitta hos mormor! Men jag åt bra! Näääästan hela portionen sötpotatis!
 
 
 
 
 
Morrnmorrn mamma och pappa!

Jag har sovit som en prins inatt. Jag vaknade vid 21 och 01.30, sen vaknade jag vid 06 som en liten sol. Jag har fått min välling och nu käkar jag lite på mormors ipad. Mums!

Hoppas ni har sovit gott utan mig! Jag älskar er!
 
 
 
 
Gos med mormor och Tedde!
 
 
 
 
 
Hej! Nu har jag gått en runda med mormor och moster! Det var skönt att sova lite i den friska luften. Nu äter vi semlor! Och så hjälpte jag moster med sminket innan, hon blev jättefin!

Puss Kasper
 
 
 
 
 
Tack fina Lillstrumpa för rapporterna! Du är bäst!
 
//Storasyster
 
 
Kasper | Bobban, Kasper, förstanattenutanbebis, kärlek, rapport, rapportering, saknad, älskad | |
Upp