Metropolis.

Tema för årets examensarbete är:
 
 
 
Om ni vill kika på trailern till filmen, gör det här. Jag kan inte hitta den exakta originaltrailern vi fick se, men ja, ni fattar grejen. Här kan ni kolla vad det står om den på Wikipedia.
 
I flera veckor har John hållt oss på spänn. Next week lovade han för mer än en månad sedan. I dag kom Mailet vi alla väntade på. Ikväll, kl 17 på femte våningen i J-huset. Be there.
 
John visade filmklippet, läste en text och sa okay guys, what do you think? Vi sa inte ett ljud, någon av oss. Kanske hörde man ett litet stön från andra sidan bordet, men mest såg vi ut så här:
 
@ hastegard
@ norrbottn
@ jonatanstalhos
 
 
 
Fick du massa häftiga och spännande ideér för ett reportage? Bra! Hör av dig! I mars drar jag iväg på ett åtta veckors långt examensarbete....
 
//Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Storasyster:

Alltså, jag kan inte hjälpa det! Jag bara bubblar över av skratt av bilderna på er. Ni ser ut som "kom och hjälp mig att dö" allihop. Tänk i juni när ni är klara och kan tänka tillbaka på den där dagen :))

Upp