Kreativa Systrar-dag

För lääängesen, i somras, hade jag och Lillstrumpa en "Kreativa systrar-dag". Jag skulle bloggat om detta sedan dess, men det har inte blivit så. Men nu!
 
Vi hittade på en hög med kuliga saker, här kommer bildbomb.
 
Jag tog tåget till Hbg, gick först vilse på Knutpunkten, men hittade sedan min fina syster i vimlet :)
 
 
Obligatorisk fika, denna i Högnäs
 
 
 
Kullaberg, detta underbara ställe!
 
 
 
Luch på Mölle Krukmakeri
 
 
 
 
Glass och tjejsnack i gräset i Arild
 
 
Finaste Lillstrumpa bakom gräset och blommorna i Arild
 
 
Solnedgång i Borstahusen där vi mötte upp våra fiskeglada män och avslutade en fin dag!
 
 
Tack för en fin dag Lillstrumpa <3
 
//Storasyster
Foto, Vår vardag | Arild, Helsingborg, Kullaberg, Mölle, Syster, foto, hamn | |
#1 - - Lillasyster:

Mysigt dag! Och HE RE GUD, jag hade glömt bort det är wienerbrödet, godaste jag ätit, någonsin!

Upp