Helgerna

Tidigare gick mina helger mest ut på att hinna göra så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt. Roliga saker såklart, men mycket. Och stressigt.
 
Nu. Nu går helgerna ut på att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Det låter säkert helt knäppt i vissas öron, men vad skönt det är att göra inget alls. Och med det menar jag ju såklart egentligen inte inget, utan mer det som faller en in. Att inte ha några planer.
 
Vi har inga som helst bestämda planer för den här helgen, mer än att just göra det som faller oss in. Jag skulle vilja julpynta, och så har jag en bok jag vill läsa. Vad Ch har för planer vet jag faktiskt inte, men jag gissar att han skulle vilja spela lite PS vilket han såklart får :)
 
 
Det vill vill säga med det här inlägget är väl att det är så härligt att bara vara. Värt varenda minut.
 
//Storasyster
Vår vardag | |
Upp