Balans

Balans. Hur finner man det? Balans i livet liksom. Balans melllan jobb och fritid, krav och avslappning, träning och vila, slösa och spara, resa och vara hemma.
 
Jag är ju en person som gillar fart och fläkt. Jag blir uttråkad till tusen om det händer för lite, framför allt gällande jobb och to do´s. Någon sa en gång att uttrycket "full rulle" är Frida personifierad, och det stämmer bra. Så bra att jag tom hade det med i mitt cv ett tag, trots att det är lite kliché. 
 
Men jag gillar ju lugn och ro oxå! Att bara vara. En dag i hängmattan med en bra bok, eller en lugn promenad vid havet.
 
Hur hittar man den perfekta balansen?

//Storasyster
 
Träning & Hälsa | |
#1 - - Lillasyster:

Då du är äldre och klokare än mig, hade jag hoppats på att du kommer med ett svar. Snarast. Puss

Upp