2013

Året 2013. På många sätt ett riktigt skitår för mig, men det har såklart haft sina guldstunder oxå!
 
I januari slutade jag tråkigt nog som controller på Scandic, ett av de roligaste och bästa jobb jag haft.
I februari fick jag problem med magkatarr. Problem som skulle pågå i över ett halvår, och jag är fortfarande inte helt 100 tyvärr, även om det är väldigt mycket bättre nu.
I mars åkte vi till Asien. En mycket efterlängtad resa som jag alltid kommer att minnas med värme och kärlek.
 
I april började jag mitt nya jobb som ekonomiasnvarig på Salad and Smoothies. Helt klart en av de bästa saker som hänt under året.
Maj bjöd på tidningslöp/tidningsframsida på Expressen. Jag hade gått ner 17 kg i vikt :) Innan jag var klar (läs: blev gravid) hade jag gått ner 19 kg. Målet var 20, så jag ger mig själv en stor klapp på axeln!
Juni var en ganska lugn månad utan stora händelser. Vi var dock på ett vackert bröllop och så firade vi midsommar i Abbekås som vanligt (och gjorde visst en midsommarbebis....).
 
I juli fick vi veta att vi skulle bli föräldrar. Inte så mkt glädje till en början om jag ska vara ärlig. Mer chockartat tillstånd...
I augusti mådde jag illa och sov. Typ bara det. Vi var dock en sväng på Gotland och myste med vänner och släkt.
I slutet av september åkte vi till Gotland igen. En riktigt välbehövlig semester där mitt illamående vände och jag började känna mig som en normal människa igen. Nu började det dessutom smälta in att vi faktiskt skulle få barn!
 
Oktober var en riktigt lugn månad. Min mage började växa på allvar och vi firade bröllopsdagen (och det minskade illamåendet) med att gå ut och äta för första gången på länge :)
November var ännu lugnare än oktober. Vi gjorde inte mkt annat än att hänga i soffan och glo på tv.
December var en månad med lite mer action. Först en helg i Kphm och sen bästa julen på länge i Paris!
 

Bild 364. Tema 268, Sista.
 Sista dagen på 2013...
 
 
Nu ser jag fram emot 2014 med stor nyfikenhet!
 
//Storasyster
365 foton 2013 | 2013, 365, 365bilder, 365foton, bilder, foto, foton, utmaning | |
Upp