tentaångesten ...

... kommer inte ens smygandes den här gången. Den kommer som en blixt från en klar himmel. Men jag tänker ändå ge mig en klapp på axeln. Dels för att jag kirrade reportageuppgiften över helgen och dels för att jag har pluggat på riktigt bra i dag. Vi har hittat bästa platsen på miuns bibliotek, tyst enkild hörna, översikt över skolmatsalen och skönaste sofforna. Det och varsin termos, goda mackor och mängder med kexchoklad gjorde att t.o.m. jag överlevde den här dagen. Det trodde jag faktiskt inte. Utmattad, men glad ändå. I morgon är sista rycket i i böckerna och jag tror faktiskt jag kommer överleva den här tentan. Men nöd och näppe. Vet ni varför?

OM TVÅ VECKOR DRAR JAG TILL MAROCKO!

Tre veckor i Marrakech och Agadir. När jag och Marie kommer hem till Svallet igen har vi vår alldeles egna lägenhet som står och väntar på oss.



Från Kapten Röds övergrymma spelning förra veckan. Jag är såld.

 


Du e la go.


Slut på rasten, du blir det plugg några timmar //Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Storasyster:

Du fixar det. Lätt!

Upp