SGC

I måndags morse styrde jag kosan mot Stockholm tillsammans med mina slottskollegor Lisa och Patrik från Scandic Kramer (internt kallad slottet). Vi har spenderat två dagar på Scandic Continental där vi har konfererat av bara attans. En Business Plan och lite annat smått och gott har avhandlats under veckans första två dagar.


Scandic Kramers ledningsgrupp (ja, jag själv är ju barkom kameran) i arbete!

Bodde gjorde vi på Scandic´s nya flaggskepp Scandic Grand Central. Ett nyinvigt hotell på Vasagatan i Sthlm, där Scandic har valt att inreda i en mix av ny och gammal still med influenser av lite "fabrik" och New York. Hela hotellet ger en skön "back stage"-känsla.

SGC (hörnet Kungsgatan / Vasagatan)




Mitt rum


I korridoren på tredje våningen


Toaletten i lobbyn


Efter en dag med hårt arbete tog vi tillfället i akt att gå ut och svira lite i måndags kväll:)
Efter en superdupermiddag på hotellet (är ni i Sthlm - testa!) drog vi vidare ut på stan en sväng :)


Jag & Lisa / Lisa & Patrik

Efter tre (!) timmars sömn var vi dock i farten igen tisdag morgon och gjorde klart en Business Plan som vi känner oss stolta över! Två mkt givande dagar som dock fortfarande sitter kvar i kroppen. Klockan är inte ens nio onsdag kväll och jag funderar seriöst på att gå och lägga mig ...

//Storasyster
Jobb & Skola | |
Upp