Ebba Nancy Dalquist.

Idag var jag hemma hos Lindas syster Petra och hälsade på en stund. Som jag har berättat blev hon mamma den 15 Mars. Lilla pluttan var inte riktigt nöjd idag, vet inte om det var jag som skrämde henne med min stora klump till kamera eller om hon bara hade en liten fis på tvären. Men det spelar ingen roll, ledsen, glad eller arg - lika söt ändå!








Som vanligt har jag fler bilder på lager, visar mer när jag blir klar. Visst är hon underbar?


För övrigt sitter jag klistad framför femmans nya serie Off The Map, riktigt bra serie, men vilken idiot bestämde att den ska visas 22-23 - vem sjutton ska orka se hela avsnitten? Inte jag...


//Lillasyster

Foto | |
#1 - - Storasyster:

Men guuuud!! Sötast <3

#2 - - Josse!:

Ja, Off the map är sjukt bra!! :)

#3 - - Josse:

Fina bilder du har tagit! :)

Upp