Fru Celin på besök!

Har haft en undebart skön eftermiddag och kväll. Min gamla (obs! Inte hon, utan vår vänskap) vän Thérése har varit på besök i stan, och vi har BARA haft det bra. Druckit vin, pratat, ätit gott och njutit av att ha en ledig eftermiddag och kväll!

Vädergudarna var på toppenhumör, och vi likaså!



Såklart glömde jag (som vanligt) ta bilder på maten! Men det VAR gott, jag lovar.
La Roche bjuder alltid på finfin mat :)


Fina Thérése


Vem vill leva utan rosé!?


Efterrätt = världens godaste negerbullar (jajaj, jag vet! Chokladboll då) från Espresso House :)

Tack Thérése för en toppenkväll!! Hoppas att du hittar ner till Malmö igen snart, så vi får göra en repris!


När T åkt hem till Osby mötte jag upp med mannen + polare för ett glas på klassiska bästigaste Bullen!
(Ja, de är fortfarande kvar ;) Jag blir nog ensam i sängen några timmar till)


//Storasyster
Vår vardag | |
#1 - - Tess:

Tack "Storasyster", vi svävar som på små blåa moln! Idag bär flyttlasset av! Kramis

#2 - - Lillasyster:

MYS!

Upp