Spelochvin.

Lördagskvällen spenderades hemma hos Renée tillsammans med Linda och Malin, guuud så roligt vi hade! Det är inte så ofta vi träffas alla fyra så vi hade massa att skvallra och prata om. Som vanligt åt jag tills jag mådde illa, Renées hemgjorde pizza var så jäkla god och min pizzasallad blev minsann inte så dålig den heller. Sedan god efterrätt och grönsaksstavar på det. Gott! Jag har nog inte berättat att jag har slutat äta godis? Tror att det är 2-3 veckor sedan jag åt sista godisbiten och jag saknar det inte ett dugg! Vi får väl se hur det går nästa vecka när det är dags för PMS då brukar chokladbegäret komma och det med besked. Men, åter till lördagskvällen. Vi spelade lite spel och drack lite vin och oj oj oj vilka asgarv vi la av då och då.


Team MalinRenéeSaga mot Team ElinLinda. Vi vann med 2-1!





Inte mycket till lagspelare...
- Har du Snabba cash?
- Hurså, är du pank?


Oh lord won´t you buy me a mercy despence.. Eller var det mercedes benz?

Father, I can´t get my nut up....

Tack tjejer för en toppenkväll, det var välbehövligt! Vad hade jag gjort utan er? <3



Har med hjälp av tjejerna lyckats begränsa mig till två bågar som jag gillar. Tror jag har bestämt mig. Vilka tycker ni är finast? Dessa ovan som är svarta plastbågar eller..

Eller dessa? De är också plastbågar, men de är mörkbruna, och lite mer "nördiga".
Gah! Ni måste hjälpa mig! Jag blir tokig...

Jag ser kanske lite ansträngd ut på bilderna, men det är inte lätt att ta kort på sig själv med en stor systemkamera och ett t u n g t objektiv..


Ha en skön söndag och njut av solen. Själv ska jag stryka ett gäng nya lakan och göra köttfärslimpa. (vuxenpoäng?)

//Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Per:

Jag tycker den andra paret glasögon va coolast!!

Kör på dem!! =)

#2 - - Flitiga mamma:

Jag håller på de svarta. Lagom stora till ditt lilla ansikte.

#3 - - Storasyster:

Sorry, men jag tycker de dyraste är coolast... De andra är oxå fina dock. Ta dem du känner dig finast i :)

#4 - - Linda:

Jag tycker att dem översta svarta är bäst.

#5 - - Chrissie:

Här råder det delade meningar..

Tycker brillorna längst ner!

#6 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv, Åh men vad bra det där lät! Taggad till tusen! Tack!

Upp