Sand, Mui Mui, Marc Jacobs, Skaga, Replay??

Gah! Håller på att bli galen just nu. Jag har varit hos optikern och gjort synundersökning och nu har jag lånat sju (!) par bågar som måste lämnas tillbaka på Måndag. Fasen vad svårt det är. Tänkte jag skulle be Er om hjälp, men hinner inte lägga upp några bilder just nu. Får bli senare ikväll eller imorgon. Men så här ser de ut:


De flesta går i samma stil, men även om de nästan ser likadana ut skiljer de sig mycket när de kommer på. Jag har fyra favoriter, som jag lägger upp senare.


För ett tag sedan skrev jag att bilderna "från förr" har kommit, nu sitter de uppe på väggen över soffan i vardagsrummet, och jag är jättenöjd!



Visst är de fina, mina syskon?


Som ni har märkt så är jag lite inaktiv här på bloggen just nu. Det händer mycket i unga Fröken Jonssons liv just nu. Kommer nog vara rätt tyst från mitt håll ett tag till, men ge mig lite tid så kommer jag snart tillbaka med ny energi, hoppas jag...


Ta hand om Er! Massor av kärlek. //Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Flitiga mamma:

Klart du har energi, använd den bara rätt.

#2 - - Storasyster:

KÄRLEK till dig!!



Jag håller ställningarna på bloggen sålänge :)

#3 - - Bara lilla jag, Malin=):

Ang glasögonen så tycker jag att du ska ta dem som du har på den översta bilden..;) Förresten, vad snygg du e i håret..!

Upp