Den vita månaden

April 2011. Den vita månaden!
Vi har klarat oss ifrån både alkohol och socker. Förutom lite fuskande i påsk, som faktskt var bestämt sedan tidigare (jag menar, man måste ju få dricka vin och äta godis när det är påsk).

Jag tycker iaf att vi varit väldigt duktiga! Och faktiskt har det inte varit så svårt som jag trodde att det skulle bli. Sockret har inte alls varit några problem, men vinet, det har jag saknat!


Istället för godis, har det sett ut så här hemma hos oss senaste månaden.
Lika gott som godis! (Faktiskt, på riktigt, ingen klyscha. Iaf när man får så här fin frukt)

Nu är det bara två dagar kvar, och liten risk finns för att vi fuskar idag när det är fredag och sol ute och definitiv kommer vi att fuska imorgon då det ju är Valborg!
Det är ju ingen riktig Valborg om man inte super och slåss vet ni väl :)

Kungabröllopet är nu slut och jag ska dra mig ner till stan för en fika på min lediga eftermiddag!
Och sen blir det lite jobb senare (jag menar, helt ledig? Vad är det!? :))

Ha en skön helg!

//Storasyster

Träning & Hälsa | |
Upp