Nicklas 24 år!

Grattis min fina älskling!







Vad hade jag varit utan dig? Du är mitt allt!



Vi låtsades att det var hans födelsedag redan igår, eftersom att jag var tvungen att köra hem till Osby för att jobba tiiidigt i morse. Vi strosade lite i stan, shoppade loss frukter på MAXI och njöt av slottet i det underbara kvällshöstljuset (finns det ens ett sånt ord?). I lördags firade honom med familjen, då fick han en mixer så han äntligen kan göra sina egna smoothis. Vi passade på att handla hem blåbär, björnbär, skogsbär, smoothimix, annanas, you name it! På kvällen orkade vi inte göra några drinkar eftersom vi åt lite för sent och lite för mycket. Haha! Så typiskt oss! Men han provade att göra en idag istället, och den blev tydligen god! På kvällen hade vi tänkt springa runt Trummen (som vi gjorde häromdagen. Heja oss!), men ruggigt som det var fick det bli en höstpromenad med tjocka koftor, fluffiga halsdukar och varma skor. Och kameran såklart! Mys!


Min nya blåsiga frisyr, ingen tydlig bild, men den enda jag hade. Håret slutar vid halsduken.


Hösten är här! I love it!




Pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne pinne...


Söta drömmar! //Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - bubben:

Du är mitt allt älskling!

#2 - - Storasyster:

Superfina bilder på Nicklas <3



Och ditt hår är kalasfint. I like!

#3 - - svärmor Lena:

Helt underbara kort.Visst är hösten alldeles fantastisk.

Upp