Midsommar i Abbekås

Underbara Abbekås!!
Vi har det så mysigt så att man nästan inte tror att det är sant... Vi körde hit i torsdags kväll, och vi stannar till imorron. Lyx!!


Tack fina Malin och Tobbe för att vi får vara här och uppleva "a little piece of heaven"!!
 

Vi startade i torsdag med middag på Hamnkrogen.
Malin, jag, Henke, Tobbe och min fina man <3


Solnedgång i Abbekås


En liten filur som jag hittade utanför vår dörr på midsommaraftons morgon ;)
Visst är han söt??


Skumpa och öl på kylning i barnpoolen!


"Stekaren" var med oss i form av Henke :)


Den obligatoriska midsommar-champagnen!

Vi har det, som ni själva kan se, helt underbart! Och än är det inte slut :)

Jag avslutar med en fantastisk bild på min fina fina man, mitt hjärta!!

Jag älskar dig Christian!! Tack för att du finns.

//Storasyster
Resor | Sommar, abbekås, midsommar, sverige, vänner | |
Upp