Ja må han leva

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Christians födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!!
GRATTIS älskling <3

Azorerna 2006
TACK för att du är världens bästa man, och för att du gör mig lycklig <3

Det blev inget sockerdrickaträd igår, för Gotland har tydligen bestämt sig för att visa sig från sin sämsta sida sen Nils Dackes tid rent vädermässigt... Neeejdå, jag är inte bitter!!

Förra veckan, när det var bättre väder, gjorde jag iaf iordning vår "sop-station". Jag fattar inte vart alla sopor kommer ifrån, men det är helt galet!! Vi slänger brännbart och organiskt i vanliga tunnor, men allt annat ska sorteras. Jag är tyvärr inte van vid det hemifrån, så det känns som värsta projektet! Men visst är det bra.
För att göra det lite roligare, gjorde jag fint i "Råttebo Sopstation"







Nu blir det lite roligare att sopsortera, och framför allt ser det lite finare ut.
Vad tycker ni??

Nu ska jag och älsklingen äta lite frulle, sen får vi se vart dagen för oss. Idag är det Ch som bestämmer :)

//Storasyster
Vår vardag | |
#1 - - Elin:

Vad duktig du är!! Det blev skitbra!!

#2 - - Flitiga mamma:

Å gud va fint det blir i råttebo.

Upp