Fix & Trix

Hann med att fixa lite igår, även fast det var Ch´s dag.

Ett Pippis Sockerdrickaträd blev klart, fast jag valde att inte döpa det till det. Det går ju inte, när man har massa system-varor på plats. Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att det kom rosé, Pimms eller Red Stripes ut ur Pippis träd. Så här blev resultatet

Råttebo + bar = Råttebaren :)

Vi har även hunnit med att fixa "duschen" i stugan.



Vi letade både länge och väl efter ett passande duschdraperi till vår utedusch. Tillslut hittade vi det, fast det var istället vaxduk!!
Men det går ju lika bra. Jag passade på att klä hyllan inne i duschen med samma.
Visst blev det fint??

Nu står vi och väntar på att få köra på båten hem. Trist!!
Det har varit underbara veckor på Gotland, men hur länge man än är här, så är det alltid för kort!!

Idag kommer vi att få gunga hem, det har blåst som tusan här igår och idag... Yeey, ser fram emot båtsjuka hundar i tre timmar... Not!

//Storasyster
Inredning | |
#1 - - lina wahlberg:

blev ju jätte bra med hyllorna där..

#2 - - Flitiga mamma:

vad ni kan, jobbar o står i. Fint som tusan blir det oxå. Tack så mycket gumman.

#3 - - Elin:

Fint som snus! Vad duktiga ni är!!

Upp