Trötter.

Eftersom att jag slutade redan 13.30 idag hade jag tänkt få en massa saker gjorda idag. Jovisst. Både jag och Yoshi har fastnat i soffan. Sitter och halvtittar på någon romantisk komedi samtidigt som jag väljer ut bilder att framkalla. Jag har äntligen blivit färdig att fixa ett fotoalbum och ska göra något fint av bilderna från när jag och Nicklas gjorde vår Thailand-Kambodja-Vietnam-tur. Under tre månader tog vi måååånga bilder. Eter en del utrensningar är jag nu nere i endast 2467 bilder. Galet. Kan såklart inte framkalla alla, så har valt ut ca 300 bilder som ska in i fotoalbumet. Vi åkte dit i december -07, så bättre sent än aldrig! Tänkte visa några bilder. Detta var dock innan jag skaffade min systemkamera, och innan intresset för foto kom igång på allvar.

Koh Phangang, Thailand

 

Koh Phanang, Thailand

 

Killing fields, Phnom Penh, Kambodja

 

Phnom Penh, Kambodja


Phnom Penh, Kambodja


Sihanuokville, Kambodja


Ankor Wat,
Foto | |
Upp