God fortsättning!

Som ni redan vet hade syskonen Jonsson julbak hemma hos mig på lilljul. Innan vi gick och la oss spelade vi lite spel, (Frida är inte så jävla bra på att sjunga som hon tror...) vilket ledde till skratta-så-jag-gråter-och-får-ont-i-magen-attaker = träningsvärk! Kul hade vi! Såklart började vi julafton med julkalendern Hotell Gyllende Knorren och sedan Trolltyg i Tomteskogen. Jag saknar familjen Rantanen och speciellt pappa Roger! Jag begär en andra säsong! Nedräkning till nästa jul hade varit toppen, kan ni inte fixa det? Bästa julkalendern på många, många år!





Lussesnäckor med vit choklad. Är inte så värst förtjust i saffran, men OH MY GOD så goda de var!


Köpte en massa sötsaker bla ca 600 g choklad...


Renée och Eclipse kom in och sa hej, och Jonas blev genast lite kär. Han och Nina hde två katter när de bodde ihop i Tyskland, Filo och Romi som han saknar jättemycket. Vi är ju annars en hundfamilj, så han har inte mycket katter här hemma att kela med. På första bilden försöker han hacka choklad med lökhackaren. Det gick ju bra..

Syrran, har varken du eller jag bildbevis på våra godisar?



Efter maten åkte spelen fram. TP  och Qube (också ett frågespel). Att tävla mot pappa i denna sorts spel brukar vara allas mardröm, karln är som ett jäkla uppslagsverk! Helt otroligt hur han kan ha koll på en del saker... MEN, i Qube får man slupmässigt olika kategorier och ja, låt oss säga att underhållning inte är pappas starka gren. Han kom sist i två av tre omgångar =)


Han var glad ändå!


SF-frågan=)


Jag tycker det flesta frågor på detta kort är lite hmm.. udda, men vi fick NV-frågan. WTF?


Jag är inte trött..


Och så var julen över. Nu börjar vi ladda inför nyår! Dags att gå och väcka de snarkande sömntutorna och fixa lite frukost. Är ledig idag och imorgon (välbehövligt!), och det ska bli så jäkla skönt!

//Lillasyster
Vår vardag | |
#1 - - Storasyster:

Nä, fan har inte en enda bild på godiset.

Attans dåligt!



Vilken klockren bild på pappa! Heheheh...



Btw, det var totalt över 1 KG choklad vi köpte!!! (skäms lite)

Upp