Renées lista 2.0

Alkohol: Rosévin
Allergi: Pollen, vitlök i för stora mängder
Armhävningar: Helst inte
Blyg: Nja, inte direkt
Beroende av: Kartor
Betyg: Ingen aning
Blir glad av att: Det mesta jag gör, annars struntar jag i att göra det
Bor: Slottstaden, Malmö
Dagbok: När jag inte mår bra
Drömmar: Att flytta utomlands
Dåliga sidor: Envis till tusen, Kort stubin
Ekonomi: Yes, varje dag på jobbet. Privat = noll koll!
Familj: Galna familjen
Favoritdryck: Rosé
Festar: Det händer väl då och då
Flyttat: Mjölby - Osby - Sälen - Osby -  Visby - Veberöd - Sälen - Visby - Veberöd - Limhamn - Malmö
Fobi: Kräkas, kräk
Foto: = Kul!
Född:  6 juli -81
Gillar: Christian
Graviditet: Verkar jobbigt
Gråter: Mest när jag är arg
Gör dagligen: Äter grapefrukt
Hatar: Falska människor, orättivsa
Hypokondriker: ohh, yes
Intressen: Träning, sömnad, foto, fika ;)
Jobb: Ekonom
Kaffe: Té
Kamera: Nikon D40, syrrans gamla. Works like a charm :)
Kläder: Ja, det är bra så man inte fryser. Helst baggy jeans och hood
Kompisar: En drös, men väldigt få nära vänner
Länder: Norge, Danmark, Island, Tyskland, Österike, Schweiz, Italien, Frankrike, Holland, Azorerna (Portugal), Kanarieöarna (Spanien), USA, England
Längd: 170
Mobil: Sony Ericsson ELM, rosa såklart
Motto: Jag vill, jag kan, jag ska!
Musik: Alltidd
Musikalisk: Lite. Kanske hellre än bra??
Märkeskläder: Nää, men väskor och skor
Naglar: Inte för långa
Politik: Moderaterna
Rakning: Yes
Rädslor: Ensamhet, mörker
Saknar: Morfar
Samlar: Tékannor
Sjukdomar: Helst inte
Ska göras: Gå ner i vikt
Smeknamn: Fi
Sol: Gärna, men helst en kall vinterdag i skidbacken
Sover: Alldeles för lite
Talang: Grym kartläsare :)
Telefonbok: Japp, i telefonen (med backup på datorn. Lärde mig sist jag blev av med alla nr)
Tränar fysiskt: Promenad, löpning, crosstrainer / Indoor walking, gym, aeroics och  Bikram Yoga
Utbildning: Hotell & Restaurang + Ekonomikörkortet
Vikt: För hög
Äcklas av: Tandborstar
Äter: Det mesta, men aldrig bönor i någon form
Önskar: Evig lycka
Övrigt: Kanske vi kan få lillebror att gästblogga så vi kan få hans lista oxå??

//Storasyster
Vår vardag | |
#1 - - Elin:

JA!! Jonas, kom hit!



Flyttade du från Limhamn till Malmö?

#2 - - Storasyster:

Japp! Du vet, det är STOR skillnad på det. Iaf om man ska tro "det lite finare" folket som bor "på" Limhamn :)

#3 - - Mellanbror:

Ska se vad jag kan göra...

Får väl censurera listan innan den kan publiceras...

#4 - - Matilda:

ok, lär mig fortfarande inte vem som är storasyster och vem som är lillasyster.. haha! men svarar till elin iaf! :-)



sv: typiskt att du for iväg för att köpa den dagen efter, men tur att du ändå skulle köpa den! får se om reportaget dyker upp på hemsidan sen, då säger jag till! :-)

#5 - - Elin:

Btw Frida. Du ska inte flytta utomlands. Vi alla syskon ska bo på österlen och våra barn ska få en uppväxt a lá Barnen i Bullerbyn. Så det så!

#6 - - Storasyster:

Jaha, så nu får man inte bo vart man vill...

Iofs, Österlen! Det är ok ;)

#7 - - Kreativa Brodern:

Hell no! Vem har sagt att jag överhuvudtaget ska ha barn och bo någonstans?

#8 - - Elin:

Ok, jonas, bo ensam och bitter i någon jävla trappuppgång då....

Upp