iForm

Nja, inte helt. Men dagens lopp gick ändå ganska hyfsat. Jag nådde inte riktigt mitt mål gällande tiden, men jag stanande iaf inte för att gå, utan jag joggade hela vägen (förutom 100 m vid vattnet, då det är lite knöligt att springa och dricka samtidigt).

Behinnorna klarade nog sig hyfsat tror jag (visar sig imorron). Men däremot har jag blåsor på bägge fötterna...


Pic-nic efteråt är det absolut viktigaste med hela grejen :)


Bröd, creme cheese, kalkon, frukt, drickyoggi, juice, nachos med salsa och sist men inte minst choklad. Mumma!

Sista kilometern tänkte jag "Va f-n gör jag detta för??", men nu sitter jag redan här i soffan med en kopp té och gör upp planer för hur jag ska kunna förbättra min tid!! Bara att sätta igång och träna. Nästa år gör jag det under halvtimmen. Eller kanske gör jag milen under timmen?? (A girl can dream, can´t she?) Man måste ju ha mål!

//Storasyster
Träning & Hälsa | |
#1 - - Elin:

Duktiga du! jag vill också ha picknick..

#2 - - Kreativa Brodern:

En mil under timmen klarar du lätt!

#3 - - Caroline:

Wheee! Vad duktiga vi var :)

Träningsvärk idag? Min är inte så farlig, än.

#4 - - Storasyster:

Haha, träningsvärk. Jag vet inte vad detta är, men det känns som mina ben vävger 200 kg styck. Undra hur det kommer att kännas imorron :(



Men JA, gud va duktiga vi va!!

Upp